Yang terakhir...


Assalamualaikum buat blog yang telah lama ditiggalkan kesepian...

Hari ini....malam terakhir Awak bersama kami...
sebentar cuma awak hadir...
masih ingat hari pertama awak berkunjung
hati yang rindu terubat sangat sebab dapat jumpa awak...
tapi pejam celik- pejam celik...awak nak 'balik' da...
sayu hati mengenangkan pertemuan saya dengan awak...
alhamdulillah, ALLAH pertemukan saya dengan awak...
kehadiran yang bukan saye saja yang menanti... tapi semua orang..
semua gembira dengan kehadiran awak...
awak, hari ini hari terakhir kita bersama...
tinggal beberapa jam je lagi...Awak datang tak lagi tahu depan??
@saya ade lagi ke bile awak datang tahun depan??

tadi,
maghrib terakhir saya 'dengan awak'
isya terakhir kita bersama,
pertemuan terawih terakhir,
malam terakhir kita beradu berduaan,
dan kali terakhir juga alunan ayat-ayat cinta bersama...

awak tak pergi lagi, 'baru siap-siap nak packing'
tapi saya da mula rindu...

senja esok,
awak da 'balik'

saya tunggu awak tahun depan ye..
insyaALLAH, panjang umur kite jumpe lagi...

pakaian T yg dijahit entah bagaimana...harap kuat untuk berjalan tanpa 'awak'...

wallahua'lam

0 Response to "Yang terakhir..."

Post a Comment